Záruční podmínky a reklamace
Záruční reklamace, kde se závada projeví do 30 dnů od převzetí zboží a která je neopravitelná (např. skrytá vada materiálu) řešíme výměnou zboží za nový kus. Pokud zboží není v daný moment na skladě, bude Vám v nejkratším možném termínu objednáno, nebo umožněn výběr jiného zboží ve stejné hodnotě. Pro zrychlené řešení reklamace výměnou za nový kus do 30 dnů od zakoupení musí být reklamované zboží vráceno kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, manuálů, atd.). Garance výměny se nevztahuje na mechanické poškození.
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě, doporučujeme nejprve kontaktovat prodejce na tel.:777 789 832. Lze také zaslat dotaz na e-mailovou adresu info@motorynakola.cz, kde uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Zákazník bude poté vyrozuměn jak dále postupovat.
Reklamované zboží, spolu s upřesněním popisu vady, číslem prodejního dokladu (faktury) a kontaktními informacemi zákazník zašle na adresu:
A JE TO, spol. s r.o.
motorynakola.cz
Jana Želivského 2200/2
130 00 Praha 3 - Žižkov
Telefon: 777 789 832
Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány budou vráceny odesilateli.
Nedostatečně zabalené zboží
V případě poškození během přepravy nenese společnost A JE TO, spol. s r.o. žádnou vinu a reklamaci takovéhoto zboží je třeba uplatňovat u přepravce, jehož podmínky pro dostatečnou ochranu přepravovaného zboží jsou pro vyřízení reklamace určující.
Upozornění:
Zákazník je povinen předložit zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost A JE TO, spol. s r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
Neuvedeny všechny závady
Technik testuje zboží pouze na závady uvedené zákazníkem, proto se snažte být v popisu vady přesní. Především se pokuste vyvarovat strohému popisu závady "nefunguje".
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je určena platnými právními předpisy.